Welkom bij de pagina garantie en klachten.
*Wat te doen als uw aankoop niet compleet of kapot is aangekomen?
Stuur zo snel mogelijk een bericht naar info@rispel.nl en we gaan het zo snel mogelijk oplossen. Vergeet niet om het factuurnummer in uw bericht te zetten. U krijgt uiterlijk binnen 14 dagen bericht, al streef ik ernaar om dat binnen 1-3 werkdagen te doen.
*Wat als uw bestelling niet aankomt?
Neem contact met me op. Dan zal ik uitzoeken wat er mis is gegaan en een oplossing voor u aanreiken. Het kan zijn dat er vertraging is bij de bezorging. Als het pakket zoek is ga ik het naleveren of als u dat liever heeft, krijgt u uw geld terug. Dat zal ik dan zo spoedig mogelijk overmaken, uiterlijk binnen 14 dagen.
*Heeft u klachten over mijn communicatie of afhandeling?
Vul mijn klachtenformulier in en ik geef u zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie, uiterlijk binnen 14 dagen.
Zie voor meer informatie artikel 14 van de Algemene Voorwaarden.